Hlavním motivem nového reprezentačního dresu, který představil trenér národního týmu Radim Rulík s generálním manažerem Petrem Nedvědem a prezidentem svazu Aloisem Hadamczikem, bude státní znak, který na prsou nahradí lví logo. To však z dresu nezmizí, bude na jiném místě plnit roli ochranné známky. Nový dres podle prezidenta Českého hokeje Aloise Hadamczika reprezentuje jak úspěchy českého hokeje, tak přání hokejových fanoušků.
„Sliby se mají plnit a já jsem při nástupu do funkce slíbil, že státní znak na dresy vrátím. Veškeré úspěchy českého hokeje byly získány v dresech s tímto znakem. Fanoušci si to dlouho přáli a co bylo slíbeno, to bylo splněno. Přeji hráčům hodně úspěchu,“ řekl novinářům na tiskové konferenci Alois Hadamczik.
Český hokej má vše datově podloženo. „Udělali jsme průzkum mezi našimi fanoušky a výsledek byl jasný. Na sociálních sítích i u hráčů ze Zlaté hokejky vyšla anketa stejně,“ potvrdil obchodní a marketingový ředitel Českého hokeje Ondřej Šnaidauf.
Změna dresu se pro tuto sezónu týká mužského A-týmu.
Nový partner Českého hokeje – Betano
Součástí dresu národního týmu pro sezonu 2023/24 je i logo nového partnera, který byl vedením Českého hokeje představen rovněž během nominační tiskové konference před Turnajem Karjala 2023. Oficiálním partnerem českého národního týmu se stává společnost Kaizen Gaming, provozovatel značky Betano, která patří mezi přední provozovatele online sportovních sázek a her.
Společnost Betano je na poli českého sportovního marketingu velmi aktivním hráčem. Reprezentační tým v národním sportu tak byl logickou volbou. „Partnerstvím s národním týmem jsme vstup naší společnosti do českého hokeje završili. Plně si uvědomujeme význam hokejové reprezentace pro české fanoušky a věřím, že jim společně s týmem přineseme spoustu zajímavých akcí a také úspěchů,“ řekl Roman Maco, country manager společnosti Betano pro Českou republiku.
Nová spolupráce se promítne také do aktivit pro fanoušky, které budou vrcholit během květnového šampionátu v Praze a Ostravě. „Máme připraveno množství aktivací a zajímavostí pro fanoušky národního týmu, které budeme našim příznivcům postupně odhalovat na sociálních sítích i dalších komunikačních kanálech. Nebudeme se soustřeďovat jen a pouze na zápasové vrcholy, zajímavý a atraktivní obsah chceme fanouškům servírovat během celé hokejové sezony. Jsme na startu cesty, která nás již nyní hodně baví,“ zakončil informace Ondřej Šnaidauf, obchodní a marketingový ředitel Českého hokeje.