04.03.2024 | David Zlomek

Týden hokeje: Český hokej rozdal výstroje, nárůst dětí o 30 %

Český hokej letos pokračoval v projektu Týden hokeje, který těm nejmladším dává příležitost vyzkoušet si první krůčky na ledě, činnost v kolektivu a získat povědomí, o čem hokej je. Po celé republice proběhlo dohromady skoro 160 turnusů, a jak ukazují data – nynější ročník se těšil zvýšeného zájmu.

Letos se Týdne hokeje, který proběhl v termínu 15. - 21. ledna 2024, zúčastnilo 4 799 dětí. Oproti tomu v minulém ročníku, který se konal ve dnech 21. – 27. listopadu 2022, se zapojilo 3 571 dětí. Nárůst tak činí něco pod třináct set dětí, což je vzhledem k celkovému počtu dětí výborný výsledek.

„Tento rok navštívilo Týden hokeje celkově o 30 % více dětí než minule. Větší zájem nás těší a dál se budeme snažit, aby stále více dětí mohlo s hokejem přijít do kontaktu a vyzkoušet si ho,“ popisuje Jiří Šlégr, ambasador projektu Pojď hrát hokej.

Týden hokeje je série sportovních akcí pro děti ve věku 4–8 let a jejich rodiče. Pro děti je na akcích, kterých letos během sedmi dnů proběhlo 153, připraven zábavný program na ledě i mimo něj, rodiče mají možnost se detailně seznámit s tím, co obnáší mít doma malého hokejistu, a jaký je přínos ledního hokeje pro fyzický a osobnostní rozvoj dětí. Pro účastníky jsou připraveny drobné dárky s hokejovou tematikou.

Těchto drobných dárků pro děti bylo pro každý klub, jenž se zúčastnil, od Českého hokeje rozdáno 50 kusů. Mimo to pro náborové akce kluby dostaly ještě dresy.

To hlavní však ze strany svazu přišlo ještě před začátkem sezony. Na konci srpna a začátku září se mezi 159 klubů rozdělila výstroj v počtu 1000 hokejek, 1000 helem a 1000 startovacích setů.

„Chceme, aby byl hokej přístupný pro všechny. Proto kupujeme výstroje do klubů, aby si děti mohly hokej vyzkoušet zdarma,“ dodává Jiří Šlégr.

Důležitost projektu Pojď hrát hokej vnímá celý Český hokej, proto bude tak jako v letošní sezóně i nadále docházet k celoroční komunikaci projektu.

„Nábor nových hokejistů pro nás nadále zůstává naprosto zásadním tématem, projekt se tak chystáme stejně jako nyní komunikovat celoročně, tedy i mimo Týden hokeje,“ přibližuje komunikační plány marketingový a obchodní ředitel Českého hokeje Ondřej Šnaidauf.

Kromě webu a sociálních sítí Českého hokeje byly ke komunikaci a také k připomenutí podrobností letošních akcí využity i externí kanály mediálních partnerů Českého hokeje, tedy České televize, Evropy 2 a Frekvence 1 a také společnosti Seznam, Sport.cz nebo novinky.cz.

Galerie

Související články