Ke společné komunikaci byly vyzvány i další významné kluby, jež významně promlouvaly do historie soutěže, tj. Motor České Budějovice, Slavia Praha, Dukla Jihlava, kladenští Rytíři či Vsetín.
Vše odstartuje televizní utkání Sparty a Vítkovic 4.12., v němž si také Sparta připomene i 113 let od založení klubu. To totiž sparťané odehrají ve speciálních dresech bez reklam, které jsou replikou černých svetrů s bílým S na prsou. Ty měli sparťané na sobě právě při prvním ligovém utkání v lednu 1937.
Na každém z výročních zápasů rozdá Tipsport, generální partner extraligy, fanouškům nejméně 200 čepic s logem dle výběru klubu – většinou půjde o retro logo. Jedinou podmínkou je předložení tiketu (papírového nebo v mobilu) obsahujícího sázku na dané utkání s vkladem alespoň 80 korun. V arénách, kde Tipsport během zápasů provozuje svoji pobočku (Sparta, Liberec, Kometa, Pardubice, Vítkovice a Třinec), bude uvedený počet ještě navýšen. Na čepicích bude zároveň umístěno logo 80. výročí TELH a logo odkazující na právě spouštěný program Tipsport pro legendy, jehož cílem je dlouhodobě pomáhat bývalým reprezentantům a zaznamenávat jejich životní příběhy pro další generace.
Rovněž Česká televize se bude věnovat historii ligy nejen ve svém vysílání:
- Především sváteční sérii TV-utkání, která vyvrcholí dvojzápasem v historický den 3.ledna.
- Cyklus 80 let ligy / 60 let v televizi už běží od října a nabízí v každém BHŽ archivní vzpomínky na osobnosti, týmy a příběhy příslušných období.
- 3. ledna BHŽ speciál věnovaný 80 letům ligy se 2 TV-utkáními a mnoha ukázkami z 80 let historii ligy
- Na twitterovém účtu #robertzaruba zveřejňovány průběžně zajímavosti ze 60 let vysílání ligy v České/Čs.televizi.