06.05.2014 | Tisková zpráva

MS v roce 2015 doprovodí originální „hokejový smajlík“

Zatímco se česká hokejová reprezentace připravuje na blížící se světový šampionát v Bělorusku, čeští organizátoři se už pečlivě chystají na vrcholnou akci příští sezony: Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2015 se totiž uskuteční v Praze a Ostravě od 1. do 17. května.
A provázet ho bude - úsměv, který je motivem oficiálního vizuálu MS.  Základním prvkem vizuálu je totiž „hokejový smajlík“.

„Hokej by měl lidem přinášet radost, proto jsme zvolili úsměv. Taktéž věříme, že úsměv vykouzlí fanouškům v Praze a Ostravě bezchybná organizace šampionátu,“ řekl Tomáš Král, prezident Českého svazu ledního hokeje. „A navíc si vesměs všichni přejeme, aby úsměv vykouzlila ve tvářích svých příznivců svými výkony i česká reprezentace.“

Vizuál světového šampionátu je prvním výsledkem spolupráce Českého svazu ledního hokeje s největší českou mediální agenturou Médea Group, která bude zahrnovat kompletní komunikaci aktivit v souvislosti s propagací MS, jehož pořadatelem je Český svaz ledního hokeje.

Autoři vizuálu šampionátu z kreativního oddělení mediální agentury Médea Group využili k vytvoření optimistického obličeje hokejových prostředků – červeného kruhu jako obrysu tváře, dvou puků jako očí a zahnuté čepele hokejky ve tvaru úsměvu.

„Naší snahou bylo přiblížit hokej lidem a pozvat je přímo do hlediště. Hokej se totiž hraje hlavně pro fanoušky a my jsme přesvědčeni, že čeští hokejoví fandové jsou ti nejlepší na světě. Proto věříme, že diváci vytvoří na stadionech skvělou atmosféru,“ řekl Jaromír Soukup, majitel agentury Médea Group.

Při zpracování vizuálu hrála největší roli snaha zdůraznit pozitivní emoce, které hokej přináší divákům – radost, vzrušení ze hry a zábavu. „Hokejový smajlík“ vlastně reprezentuje tvář diváků a návštěvníků MS, kteří vytváří jedinečnou kulisu a jsou duší hokejového svátku. Za nápadem stála hlavně touha vyhnout se prvoplánovým symbolům siluety hokejového hráče v národních barvách, která se používá v drtivé většině log a vizuálů v jiných zemích.

Tomáš Král, prezident Českého svazu ledního hokeje, k navázání spolupráce s agenturou Médea Group uvedl: „Lední hokej, a zvláště světový šampionát, se těší mimořádné pozornosti nejen sportovních fanoušků, ale široké veřejnosti. Proto je logické, že jsme komunikaci činnosti svazu při propagaci mistrovství světa svěřili největší tuzemské mediální agentuře.“

Jaromír Soukup, majitel agentury Médea Group, z jejíž dílny originální motiv vzešel, k návrhu doplnil: „Česko je hokejovou zemí a Češi hokejovým národem. Proto nás velmi těší, že se můžeme podílet na propagaci a tvorbě kreativních vizuálů  největšího hokejového svátku všech fanoušků, tedy mistrovství světa v Praze a Ostravě.“