„Součástí módní kolekce pro hokejový svaz je kompletní společenský oděv, včetně košile, kravaty a pláště. Sako a kalhoty jsou ze špičkových italských látek v barvě tmavěšedého antracitu. Zvolili jsme i módní italský střih s jednořadovým zapínáním na dva knoflíky,“ uvedl hlavní návrhář Atelieru 66 Bořivoj Klug. Ten se svým teamem rovněž vybral dvě kombinace košil s kravatami v barvách bílé, modré a červené. „Dávali jsme několik návrhů a nebyli jsme nijak omezováni. To, aby košile s kravatami byly v barvách národní trikolory, nebylo dopředu podmínkou,“ doplnil Klug.
Sadu oblečení si představitelé reprezentačního týmu a s ním zástupci vedení hokejového svazu v čele s jeho šéfem Tomášem Králem a šéftrenérem Slavomírem Lenerem odzkoušeli a převzali včera večer. Kolekce je určena pro sezonu, která vyvrcholí příští rok na jaře mistrovstvím světa ve Švédsku a Finsku.
„Rozhoduje se pochopitelně na ledě,“ uvedl prezident ČSLH Tomáš Král, „ale krok se špičkou musíme držet také v zázemí. Návrhy Bořivoje Kluga, stejně jako práce Atelieru 66 naše nároky splňují. Mimo jiné díky tomu, že se ve sportovním prostředí již nějakou dobu pohybují a s podobnými kolekcemi mají zkušenosti.“
Kontrakt pro realizační tým a vedení hokejového svazu není prvním počinem Atelieru 66 v oblasti oblékání osobností z oblasti sportu. Kompletní sady oblečení letos například získali pro účinkování v Lize mistrů fotbalisté Viktorie Plzeň. Atelier 66 obléká rovněž celou řadu aktivních nebo bývalých sportovců včetně někdejšího fotbalového internacionála a dnešního vedoucího reprezentačního týmu Vladimíra Šmicera, Antonína Panenku, nebo tým hokejistů Sparty Praha.
Obleky jsou vyráběny nejmodernější, takzvanou bezešvou technologií, kterou používají i přední světoví návrháři. „U saka i tmavěmodrého pláště jsme volili ruční prošití s módním typem klop,“ sdělil Klug.
Bořivoj Klug je předním tuzemským módním návrhářem, vytvořil celkem osm kolekcí oblečení pro tuzemské olympioniky, za které získal i prestižní ocenění. Vedení týmu návrhářů Atelieru 66 převzal v loňském roce a specializuje se zejména na mužskou klientelu.