Na internetovou kampaň naváže v dalším období tisková a outdoorová inzerce, Český svaz ledního hokeje se spolupracující agenturou Medea připravují v tomto směru také informační aktivity na mateřských a základních školách.
Cílem projektu je podpořit náborové kampaně pořádané na místní úrovni kluby a prezentovat dostupnost i atraktivitu ledního hokeje. Děti se dozvědí řadu zajímavostí z hokejového tréninku, rodiče získají informace o tom, jak mohou jejich děti s ledním hokejem začít a co může přinést jejich sportovnímu a osobnostnímu rozvoji.
„Věřím, že kampaň pomůže zpopularizovat lední hokej u dětí i rodičů a přispěje tak k tomu, aby se dostal co nejvýše na seznamu sportů, o kterých při výběru odvětví uvažují,“ prohlásil prezident ČSLH Tomáš Král. „Navazuje na další aktivity, které v této oblasti uskutečňujeme, jako je například Hokejová výstroj nejmenším. Jsem přitom přesvědčen, že právě začátek sezóny, která vyvrcholí mistrovství světa v domácím prostředí, je pro spuštění celého projektu ideální.“