Mezi hlavní plánované činnosti patří náborové akce pod názvem Týden hokeje, které se uskuteční každoročně napříč celou Českou republikou ve dvou náborových vlnách, vždy v měsících leden a září. V těchto měsících jsou rovněž plánovány velké propagační kampaně na podporu hraní ledního hokeje i samotných náborových akcí.
Vedle toho se počítá i s průběžnou intenzivní komunikací s hokejovou i nehokejovou veřejností. Tato komunikace bude postavena především na příbězích zajímavých osobností z řad hráčů, rodičů, trenérů i jednotlivých klubů. Jejím hlavním smyslem je odstranit předsudky a bariéry, které u části české veřejnosti vůči lednímu hokeji existují, a zároveň působit na hokejovou komunitu s cílem odstranit problematické body existující ve vztahu trenér (případně klub) a rodič (případně dítě) a působit na změnu vnímání tréninkového procesu a výchovy v rámci ledního hokeje.
Pod hlavičkou projektu budou rovněž realizovány vzdělávací aktivity zaměřené na zlepšení organizace a propagace náborových aktivit klubů, na sdílení nejlepší praxe mezi kluby v ČR, nalezení inspirace v zahraničí i u ostatních sportů. Více informací o projektu naleznete zde.