Na tiskové konferenci padlo, že v poslední době proběhlo hodně náročných rozhodovacích procesů. Co podle vás bylo to nejpodstatnější?
„Pro nás bylo nejdůležitější, že jsme dali dohromady marketingový tým. Stejně jak po sportovní stránce, tak v té personální jsme měli obrovské štěstí, protože se nám podařilo získat osoby, které mají zkušenosti z oblasti sportovního byznysu, jako je například Ondřej Šnaidauf či Ludo Černák. Ti následně postavili tým, který mají momentálně pod sebou.“
Když jsme u marketingového týmu, zmiňoval jste, že se vám podařilo nakombinovat zkušenější s těmi mladšími. Je tohle podle vás ideál, jak spojit určité zkušenosti a moderní trendy?
„Přesně tak, je to právě podstatou týmu. Ten sleduje trendy a má toto na starosti. Já jsem víceméně vždycky dělal pouze sport, takže marketing radši nechám na lidech, kteří v tom, jak se říká, umí chodit.“
Právě zmiňovaný Ondřej Šnaidauf a Ludo Černák mají bohaté zkušenosti i mimo hokej. Je to výhoda?
„Ti odborníci mají zkušenosti, ať už Ludo Černák z fotbalu nebo Ondřej Šnaidauf byl v privátní sázkové společnosti. To znamená, že v podstatě přišel do kontaktu se všemi sporty, které se v České republice prezentují. Ludo má zase obrovské přesahy i do zahraničí, zná přední evropské fotbalové lídry. Všechny tyto věci a zkušenosti se teď snaží přenést do českého hokeje.“
Během konference přišla řeč i na mimořádně povedený Hlinka Gretzky Cup. Byl tohle pro vás ukazatel, že by to mohlo fungovat?
„Pro mě byl Hlinka Gretzky Cup obrovským překvapením. Možná tomu pomohlo to, že se tento prestižní turnaj vrací každý druhý rok na území Česka. My jsme díky České televizi, která tomu dala obrovský prostor, a samozřejmě také díky výkonu těch kluků, získali srdce českých fanoušků. Pro mě bylo obrovské překvapení, že například finále sledovalo přes 800 tisíc diváků, což je na juniorský hokej rekordní číslo.“
Když měl turnaj takový úspěch, byly tam například některé body, na kterých budete do budoucna stavět?
„Určitě je pro nás důležité, že Mezinárodní hokejová federace chce posunout všechny ty turnaje v nižších kategoriích. Dneska to funguje tak, že největší seniorský turnaj financuje všechny ostatní kategorie. Ovšem v dnešní době šla u žen, juniorů i osmnáctek sledovanost rapidně nahoru, a to především díky televizní produkcí.“
Nabízí se, aby byly stejně dobře pokryty i další turnaje, že?
„Rádi bychom, aby se i z těchto kategorií, to znamená například ženské mistrovství světa nebo turnaje v juniorských kategoriích, stal stejně kvalitní produkt, kterým je mužské mistrovství světa. Zkrátka abychom napříč všemi těmi kategoriemi byli schopní nabídnout tomu fanouškovi něco, co se mu bude líbit. Něco, u čeho si řekne, že to se na to chce dívat. Nebo ještě líp, že toho chce být součástí.“